Podučavanje sa mozgom na umu

760.00 RSD

Erik Jensen je poznati stručnjak čije je glavno interesovanje vezano za proces učenja. Kao nastavnik je radio u osnovnim i srednjim školama, gde je proučavao veštine čitanja i učenja. Kao doktor nauka, postao je pridruženi predavač nekoliko univerziteta i profesor za obrazovanje odraslih na kalifornijskom univerzitetu u San Dijegu. Tokom 1988. godine Jensen je proglašen za najistaknutijeg mladog Amerikanca.Jensen je jedan od osnivača najvećeg svetskog akademskog programa za talente, koji okuplja oko 55 000 postdiplomaca iz šesnaest zemalja Sredinom osamdesetih je osnovao i „Tačku preokreta”, program za nastavnike koji se bavi problemima podučavanja i učenja, a koji je zasnovan na naučnim otkrićima o mogućno-stima ljudskog mozga. Jensen je bio osnivač i prve svetske konferencije koja je povezala dostignuća neurologije sa obrazovnom praksom. Njegove najpoznatije knjige su Podučavanje s mozgom na umu („Teaching with the Brain in Mind“), Super-podučavanje („SuperTeaching“), Unapređivanje mozga i podučavanje sa siroma- štvom na umu („Enriching the Brain and Teaching with Poverty in Mind“).

„Treba li da istaknem kako su razumevanje istraživanja mozga i povezivanje tih istraživanja s učenjem postali standardni zahtevi za učitelje i nastavnike? Ne morate da budete biolog ili neuronaučnik kako biste shvatili ključne pojmove. Nemojte se vezati za stručne termine ili neurološke procese. U stvari, previše interesovanja prema biologiji mozga moglo bi da vam oduzme mnogo dragocenog vremena, u kojem biste mogli da učinite nešto važnije: da radite u praksi na onome što je potrebno kako bi se promenio način obrazovanja.Taj proces ima tri koraka. Prvo, počnite da bolje razumevate mozak, naučite ključne ideje i principe. Drugo, iskoristite ono što ste naučili tempom kojim ćete moći najviše da doprinesete. I treće, krenite prema „velikoj pobedi” i započnite promene u školi i u okruženju. Sve ovo rečeno nije moda ili tzv. „dan za usavršavanje učitelja“. Ovakav način promišljanja trebalo bi da bude dugoročna misao vodilja u vašem svakodnevnom odlučivanju: „Uzimajući u obzir ono što znamo o mozgu i načinu na koji on uči, da li ovo što želim da primenim koristi učenicima pri učenju?“ Erik Jensen

Opis

Autori: Erik Jensen

Izdavač: Eduka

Broj strana: 238

Povez: Meki